Saturday, October 16, 2010

Hanya mimpi - Rush Idrus

Bersinaran bulan dan bintang,
kalaku merenung ke awan,
wajahmu sering aku terbayang,
penuhi kotak fikiranku,
peritnya... ku rasa...

Dikau menjadi suluh hidupku,
menerangi laluan hidup,
inginku kau ada di sisi,
temaniku setiap masa,
khayalan... tak bermakna...

Inikah namanya cinta,
rasa ingin memiliki,
namun tak dapat direalisasi,
hanya mampu 'tuk bermimpi...

Biar kau jadi milik siapapun,
aku akan tetap cintamu,
benarku rasa sangat terluka,
tapi aku merelakannya,
kernaku... ingin kau bahagia...
Inikah namanya cinta,
rasa ingin memiliki,
namun tak dapat direalisasi,
hanya mampu 'tuk bermimpi...
  
Tulusnya cintaku kepadamu,
itu yang kamu perlu tahu,
ku matikan cintaku ini,
selamanya yang aku mampu...

uishhh ni la lirik yang aku buat dulu.. dah jadi lagu pun yang dibuat oleh Yana Zaimi. hoho.. best lagu ni. dah record tapi tak berkualiti. hoho.. tunggu da betul - betul berkualiti baru aku post. heeee~!!





No comments:

Post a Comment