Wednesday, October 13, 2010

" 14 October 2010 : Permulaan aku sebagai penaip blog "


Assalamualaikum,

uishhh salam perkenalan tuk semua org yang terbaca blog aku nih. act aku sendiri pun tak tahu pe sebab aku wat blog ni. mybe sbb pengaruh rakan² yg sebok² wat blog so aku terasa macam nak ada blog sendiri. hoho.. padahal aku sendiri tak tahu nak tulis pe kat blog ni. adehhh.. takpelah! sekurang² nya pasni biler orang tanya "wehh Rush, ko ada blog tak??" so aku ley jawab "yesss, ada!!". hahaha..

okeyhh.. sebagai permulaan marilah berkenalan dengan aku. nama sebenar aku yg diberi oleh mak bapak aku pas lahirkan aku ialah Mohamad Rusydi Bin Idrus. tapi lebih dikenali dengan nama Rush. actually, aku ada byk nama panggilan nih. hahaha.. ada yg panggil aku Syidi, Didie, Adie & mcm² lagi aaa. aku tak kesah pun. asalkan bukan nama binatang. hoho..

pasal life aku plak. skarang ni aku baru je dapat kerja di UKM setelah hampir setahun aku tak lakukan apa². kembangkan body je. lepak setiap masa. haha.. ape punya life la!! tapi skarang aku da nampak perubahan dalam life aku. tade lepak² tak tentu hala da. skarang semuanya berjadual. lepak pun ada time² je. baguskan?? hahaha..

hmmm.. aku ada ramai kawan kot?? aku sayang kawan² aku. tapi tak tahu lah diorg sayang aku ke tak. tak kesahlah!! asalkan kita wat baik kat orang okeyhh aaa tuh kan?? :) aku still lepak lagi dengan kawan² sekolah aku walaupun da 6 tahun tinggalkan sekolah. sampaikan masing² dah nak kahwin dah. hmmm.. jangan tanya bila aku nak kahwin okeyh?? lambat lagi. aku baru 23 tahun je. muda lagi. baru je start kerja. duit pun baru nak kumpul. calon pun takde. hahaha.. *kepada kawan² aku yg nak kahwin dah. tahniah aku ucapkan. semoga hubungan berkekalan sehingga akhir hayat. amin~!* 
ohh.. kawan² lepak aku ramai gak!! budak² yg lepak kat seksyen 15 @ 15. act baru² gak aa lepak dengan diorang. tak sampai setahun pun lagi. kenal diorang pun dari CC. aku first time lepak & kawan dengan orang yang lagi muda dari aku. before ni aku lepak dengan member² sebaya je. mulanya diorang ni lepak kat Faris Maju *salah satu mamak kat 15* tapi budak² aku pulak tak suka lepak sana. so, kitorang ajak la tukar tempat. lepak kat sebelah pulak. kat AmeerAli. mula² tuh diorang macam tak suka lepak kat AmeerAli. makanan tak sedap la, ape la. macam ² alasan diorang. tapi lama² diorang leyh terima dah lepak AmeerAli. hoho.. bagus². best lepak dengan diorang ni walaupun banyak benda dah terjadi dalam masa kami berkawan. adehh.. leceh tul.


inilah geng sekolah aku (ada yg takde dalam gambar)!! friendship forever!!

ini pulak geng lepak aku (tak semua ada)!! hee..

uishhh.. dah panjang dah aku merepek ni. hoho.. dah la tuh. aku nak g lunch!! lapar!! 

'Selamat Membaca' blog yg hampeh ni~!!! (^_^)

No comments:

Post a Comment